Portafolioa Elakrrikertuz proiektuan
Elkarrikertuz
proiektua hasieran, Haur hezkuntzan zentratu zen baina, gaur egun, beste
espezialitate batzuetara hedatu da esperientzia.
Helburua:
ikasleek zein irakasleek portafolioak sortzea, esperientzia, gertakari eta
pentsamendu garrantzitsuenak batuz.
PORTAFOLIOA ELKARRIKERTUZ PROIEKTUAN:
Cochram-Smith-ek
eta Lytle-ek norabide aldaketa proposatzen zuten irakasleen prestakuntzan eta
galdera batzuen bitartez praktikari zentzua ematen saiatzen dira (nor naiz ni
irakasle moduan?; ze zentzu du haurrentzat hemen lantzen ari garena?; zer lortu
nahi dut gelan eta zergatik?; nolako erlazioa dago nire esfortzuen eta
komunitateko esfortzuen artean?; …)
Portafolioa:
tresna erabilgarria, zeinaren bitartez zerbitzu ugari eskaintzen diren eta
ikaskuntza prozesu ugari eragiten duen, ebaluaziotik kooperazioraino,
hartu-emanetarako eta informazioaren hedapenerako.
Hala ere,
hitz ugari daude portafolio hitza definitzeko: ikaskuntza eta ebaluazio
metodologia, bitartekoa…
PORTAFOLIOAREN GARAPENA IKERKETA NARRATIBO MODUAN:
Irakaslearentzat
portafolioa zera da: hausnarketa, kritika eta elkarrekintza garatzeko tresna.
Bertan, bizi izandako esperientziak agertzen dira.
Ikasleek
sortutako portafolioetan hausnarketak, elkarrekintza, testu interesgarriak,
irudi esanguratsuak, bideo erakargarriak eta bestelako gauzak agertu dira.
Portafolioaren antolakuntza eta elementuak
Kartoizkoa izan daiteke edo blog batean egon.
http://haurhezkuntza313.blogspot.com.es/
ResponderEliminar