1. Taldea: HAUR
HEZKUNTZA BILBO
Aurkezpenen bigarren eguna heldu da eta lehenengo txanda HAUR HEZKUNTZA
BILBO taldearena izan da. Euren gaia “teknografia” izan da baina nahiz eta
aurreko astean gaia berbera egon, haiek beste modu batez enfokatu dute. Oro
har, gustatu egin zaigu, batez ere “movie maker” aurkezpena egiteko aukeratu
duten abestia, Mikel Laboarena alegia. Oso hunkigarria izan da eta oso
aproposa. Teknografia gaiak ez du ematen askotarako baina haiek mamia ateratzen
lortu dute. Horretaz gain, gero “Movie maker” programari buruzko azalpena oso
ondo etorri da. Hasieran denok pentsatu dugu agian gaiarekin bat ez zetorrela
baina berehala konturatu gara denok arazo berberak izan ditugula eta haiek
emandako azalpenei esker askoz hobeago ulertu dugu “Movie maker” programaren
erabilera. Egia da “Movie maker” bertsio piloa daudela baina gutxi gorabehera
bertsio guztiek oinarri bera daukate eta funtsean gauza bera dela.
Emaitzari dagokionez, ikusten
dugu aurkezpenaren atzetik lana egon dela eta emaitza ere ona izan dela.
2. Taldea: LAU
MILA KOLORE
Gaurko bigarren taldea LAU
MILA KOLORE taldea izan da. Horren gaia “irakasleen konpetentzia” izanik. Talde
honek telebistako lehiaketa baten partaide bihurtu gaitu bat-batean, “Quieres
ser millonario?”-ren lehiakideak, hain zuzen.
Aurkezpena oso dinamikoa
izan da eta plist-plast batean amaitu da. Egia esan gaia nahiko teorikoa izan
da eta haiek lortu dute erabat praktiko eta erakargarria izatea. Oso argi
geratzen da nola edozein gai edo edukia motibazio egokia erabiliz posiblea dela
irakastea. Ikasleak aktiboak izan behar dira, parte-hartzaileak eta hori talde
honek lortu du.
Beraz, guk uste dugu talde
honek egindako lana oso ona izan dela, batez ere, haiek transmititu nahi zuten
ezagutza erabili duten bidea, prozesua.
3. Taldea: KUXKUXEATUZ
Gaurko hirugarren eta azken
taldea izan da. Gaia “Eskola 2.0”
izan da. Egia esan gai hau nahiko ezaguna edo hurbila egiten zaigu, ahoz aho
dabilen gauza bat delako orain dela hainbat urtetik. Baina era berean, esan
dezakegu nahiko ezezaguna egiten zaigula edukiari dagokionean. Ordenagailuak
geletan, arbela digitala, blogak eta halako tresnak teknologia berriekin
erlazionatuta daudenak dira baina benetan aplikagarria da gure ikastetxeetan?
Benetan gure egungo irakasleek erabiltzen dituzte? Etekinak lortzen dira?
Halako galderei erantzuna
ematen saiatu da talde honek. Orain badakigu badaudela ikastetxe batzuek
benetan erabiltzen dituztela. Guri gustatu zaigu bereziki “Pelutxe”arena, hau
da, ikastetxez ikastetxe geletan gertatzen dena zabaltzea. Komunikazioa oso
inportantea da gure arloan, hots, hezkuntza arloan, baina gero errealitatean
ematen du gela bakoitza irla bat dela, beldurra dago gelan gertatzen dena
hedatzea eta hori hain zuzen ere da apurtu behar dena.
Era berean, ezin dugu ahaztu
talde honek bere aurkezpenerako egin duten azken zatia, hau da, ipuinarena,
nola sortu ipuin bat sarean. “Story Jumper” izeneko programarekin. Oso
erakargarria da ipuina haurrentzat eta baliabide hori aprobetxatzeko beharra
daukagu, zalantza barik, beraz, eskerrik asko ekarpenagatik.
“La tecnología, como parte de la cultura,
debe estar
necesariamente en la escuela ".
INTERESA- LANA
GOGOA- TELEBISTA
No hay comentarios:
Publicar un comentario